Benim bebeğim öyle her gün kakasını bikaç kez yapan bebek değildi 2 günde bir yapardı hep. Gelişimide gayet iyiydi doktorum her bebek aynı değil kimisi hergün 5 kez yapar kimisi hiç yapmaz demişti. Şimdi 5 aylık olduk 2 günde bir yapan bebek hergün 3 kez kaka yapıyo :)