Hayırlı geceler kızlar
13 aylık oğlum var bilenler bilir bebek iken kolikle savaştık sonrasında alerji ile savaştık doğdu doğalı sürekli uyku sorunumuz var 13 aylık oldu hiç bir kere kendi kendine uykuya geçtiğine şahit olmadım sürekli zor bela bin bir cesit uyutma çabam var uyuttum uyandı şuan 1 saattir sallıyorum ve bu sürekli böyle ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bezen çok sinirimi bozuyor aranızda böyle olanlar varsa ve düzen kurmuşsa nasıl yaptınız bana bir akıl verin kafayı yiycem artk gece gündüz hep uyutmak için çabalıyorum ve bu beni bı hayli yıprattı 😭😭