Ozgeymenaraz bende 1 aylıkken başladım. Pia polyo nun kartlarını kullanıyorum. Sayfasında nasıl kullanman gerektiği yazıyor. Dönem dönem ayrılıyor renk ve kontrastlarina göre. Ve büyüdükçe de kullanabileceğin oyun ve aktivite de paylaşılıyor internet sayfasında.