Kızlar kızım sürekli krup oluyor. Anasınıfına başladı öncesinde de oluyordu. Normalde ateşlenince antibiyotik başlardık geçerdi. Bu sefer hemen gitmedik antibiyotik içmesin diye ateşi 2. Gün geçti ama hala arada boğulur gibi öksürüğü devam ediyor. Doktora götürdük hiçbir şeyi yok dedi çıldırcam ciğer boğazı temiz dedi. Yine de ben dedim diye antibiyotik yazdı vermedim ama iyiydi diye. Az önce gene boğulur gibi kalktı hava verdim hemen antibiyotik içirdim şu an uyuyor ama hır hır yanımda yatırdım. Onun sesinden hırıltısından ben uyuyamıyorum moralim çok bozuk. Yavrum niye böyle sürekli. Başına gelen oldu mu lütfen yazın nasıl geçiyor. İnternet antibiyotik tedavisi yoktur diyor aklım almıyor artık gerçekten