Sadecebiri Maske olarak garnierin bütün maskelerine bayılıyorum, genellikle c vitaminli olanlar yüz için daha canlandırıcı bir görünüm sağlıyor, peeling the ordinary kullanıyorum memnunum. Göz altlarımdaki yorgunluk ve solgunluk için lorealin göz kremi var etkili oldu bende , yüz genel nemlendirici içinse w-lab ın nemlendiricisi. cilt yapım karma✨ Lorealin 25+ Revitalift ürünleri var ve övülüyor bi bakmalısın. Kullanacağın tonikte salisilik asit olursa eğer gözenek küçültücü ve siyah nokta temizleme özelliği oluyor. 💕 (Ayrıca bir kaç yerde olumuştum, 365 gün boyunca güneş kremi kullanılması gerekiyormuş evde dahi olsanız . Vücuttan arınması biraz zor olduğu için gözeneklerime zarar verir diye ben güneş kremli nemlendirici kullanıyorum, derin temizleme yapmama gerek kalmıyor)