Biz 3. Ayda birer hafta arayla yaptırdık menenjit aşılarını. Rotayıds 2 aylıkken yaptırmıştık. Banada çok üst üste gelmişti ama ne kadar erken o kadar iyi demişti doktorumuz. İkinci dozları vurduktan sonra 1,5 yaşına kadar bir daha aşı yok dedi kendimi öyle avuttum bende