Benim bebem emiyor hala sevgili anneler. Yemek konusundaki eğilimleri de sürekli değişiyor. İlk başlarda yoğurda bayılan bebem şimdilerde asla 1 kase yoğurdunu bitirmiyor. Ancak 4-5 kaşık. Yumurtayı yazın başından beri hiç bi türlü istemiyor. Krep yapıyorum sarısından öyle tüketiyor bazen. Bazen çorbalarına ekşili köfteye koyuyorum öyle yiyor. Zeytin hiç istemiyor. Salçalı yemekleri istemiyor. Kuru fasulye pilav ezip veriyorum yemiyor mesela. Sadece pilav veriyorum ağzından çıkarıyor, ama önüne pilav koyunca pirinçleri tek tek yiyor elle mesela 🤣 ekşili köfte, kuzu eti haşlama falan yerdi, şimdi onları da pek yemiyor. Ispanak yerdi onu da istemiyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. En iştahlı makarnaya atlıyor 🤣 köfte versem eline ağzında çevirp çevirp tükürüyor, her zaman yutmuyor. Meyveyle aramız iyi ama en azından ona şükür diyorum. Aslında iştahsız da değil. Elimizde ne görse mama mama diye koşuyor, yeni bi yemek götürdüğümde kasenin içinde ne var diye bakarken boynu uzayacak ama beğenmiyor tadına bakınca haspam 🤣🤣 Biraz da kaşıkla yedirilmek istemediğinden mi, kendi yemek istediğinden mi ya da dişleri kaşındığı için mi bilemiyorum elinde bişeyler olsun onları gevelesin istiyor sanırım bu aralar.
Yardım kısmına gelirsek, benim gibi olan anneler, var mı lezzetli tarifleriniz? Sizin bebeleriniz nasıl? Ne bileyim mesela biz ne yersek bebem de onu yiyor şekline çok özeniyorum nasıl o hale geldiniz? Hoş biz eşimle doğru düzgün evde yemiyoruz evlendiğimizden beri ben belki de o yüzden zorlanıyorum bu kadar. Eşimin tencere yemekleryle arası olmadığı için çok fena tıkanıyorum.
kereviz pırasa bezelye enginar semizotu vs hiç pişirmiyorum. Bebeme yapıyorum ama o da çok memnun olmuyor bu yemeklerden 🤷♀️