DerenAsel Bayanlar bugun ne zaman emdirsem goguslerimin ikisine ayni anda sancı iniyor. Hic boyle agrimazdi. Uzun surmuyor anlık oluyor 5 6 saniye sonra geciyor. Sebebi ne olabilir? 1 ay 20 gunluguz.
nisanalin DerenAsel ilk etapta göğüslerden süt sızarken ince bir sızı oluyor. Emzirirken de öyle ve bir göğüsten geldi mi diğer göğüs de uyarılmış oluyor o da aynı şekilde ağrıyor. İnşallah hemen terbiye olur göğüsler de kurtuluruz valla.
Demiralpinannesii DerenAsel ilk aylarda oluyor cnm o süt inerken hissediyorsun resmen 3 ay sonra geçmişti benim
DerenAsel nisanalin goguslerin terbiye olmasi ne demek bi kac yerdede okumustum. Ve ne zaman terbiye olur? Basta sizi seklinde oluyodu emzirirken degil ama . Simdi emzirirken bildiginiz sanci oluyor
nisanalin DerenAsel terbiye olması demek zamanla göğüslerin aşırı değil de bebeğin ihtiyacı kadar süt üretmeye başlaması demek. Bebeğin emmesine göre göğüsler ona göre süt üretiyor ve ilk zamanlardaki gibi sert ve ağrılı olmuyor yumuşuyor.
liyamira Biraz sağım yaparsan gögüslerin rahatlayabilir yada soguk su kompleksi yap gögüslerde yanma hissediyorsan oda rahatlatır biraz