Mirakbrs Kızlar saçımı boyatmayı düşünüyorum kızım 2aylık meme emiyor bazı kişiler boyatılmaz falan diyor keratin de yaptırmayı düşünüyorum ama o yoğun kimyasal içerdiği için kararsızım aranızda emzirirken boya yapan veya keratin yapan var mı
Mirakbrs Deletedmom896 evet keratin boyaya göre daha kimyasal ve ağır o yüzden tereddütte kaldım ama boyada sorun olmaz dimi
Deletedmom896 Mirakbrs Yok olmaz canım ben 16 aydır boyuyorum sadece boya kokusuna kızımı maruz bırakmıyorum
Deletedmom5284 Mirakbrs aman boşver be gülüm doğumdan sonra herkesin şaftı kayıyor shagahah tam emin değilim ama çoğu doktor yapmayın diyor yani öyle biliyorum
Mirakbrs Deletedmom5284 inanılmaz kaydı 😂birde kardeşimin düğünü üstüne olunca biraz düzelteyim tipi dedim ama doktorumuz 6aya kadar önermiyorum ben dedi
Deletedmom5284 Mirakbrs tenimize değen herşey sütü etkilermiş bir kitapta böyle bir şey okumuştum ne kadar doğru bilemem