Mükemmel bir post açıyorum ve sabırlar diliyorum oğlum 7 aylık yabancılara bazen ağlıyor yaklaşık 2 haftadır saçım hep toplu topuz ve geneldede öyleydi hep bugün eşim işten erken geldi bende öplen duş aldım saçlarımı salık bıraktım beni görünce kucağıma alınca ağlayıp duruyor kafayı yicemmmmmm manyak mıdır nedir uzaktan oyun yapıyorum dudak büzüyor saçlarımda aşırı dökülme oldu sürekli toplu olduğu için salık bırakmam lazım bir süre tabi imkansız görünüyor neyse babası uyutmultu uyandı şimdi beni gördü ağlamaya başladı ki ağlamaz uyanınca hiç napçam ben bu bebeyle kel mi kalıyım yani şimdi başına gelen var mı şaka gibi bir post oldu gerçekten mükkk sjshsjsjsh