selim-im İyi geceler hanımlar koronavirüs aşısı yaptıracağım fakat bebegimi emziriyorum aşı yaptıranlar acaba bebeklerini ne zaman emzirdiler hemen mi yoksa 1. 2 saat sonra mı herkes farklı bir şey söylüyor ben de size danışmak istedim 😌
Med selim-im 2 doz aşı oldum,ikisinde de emzirdim. Emzirebilecegim söylendi doktor vs araştırıp sormuştum.
gezentianne selim-im Enzirmenizde bir süre yok ben eve geldm emzirdim. Haziranda 2. dozumu oldm bir skıntı yaşamadım. oluşan antikorların anne sütüyle bebege de geçtiği söyleniyor inşallah onları da korur
Hiranur2010 selim-im galiba bir kağıt imzalatiliyormus bizlere ve o kağıtta hamile ve emziren anneler için daha detaylı bi araştırma olmadığı yazıyormuş o maddede. Arkadaşıma ebesi okutmuş yani brn çok kararsız kaldım asi olup olmamak arasında. Ebe ben olmadım olmayacağım bu madde yüzünden demiş
Duygu05-54 Merhaba bende yarın biontech 1. Doz olacağım ama asi sonrası sütü verme dok diyor ebe ler ne yapsam bilemedim
birfincannkahve 2 doz Biontech aşı oldum, hemşire emzirebilirsin dedi ama ben eve geldikten 2 saat sonra emzirdim ikisinde de.