Merhaba arkadaşlar,
3 aylık bir bebeğim var. Geçen hafta tesadüfen bebeğimin bezinde kanlı ve mukuslu hafif cıvık kaka gördüm. Endişelendim ve doktora götürdüm hemen. Yapılan gaita, idrar testleri sonucunda süt alerjisi dendi. Bebeğime özel tıbbi Nutricia Neocate adında bir mama raporlandı ve çok geçmeden eczaneden aldım. Mama çok kötü kokuyor ve tadı da çok kötü haliyle bebeğim bu mamayı yemiyor. Biberonu ağzına koyduğumda cok aç olduğu için iki yudum içiyor bir daha başlıyor ağlamaya. Hem de ne ağlamak... Sürekli huzursuz, ağlamaklı. Kesintisiz uyku bile uyuyamıyor karnı doyamadığı için.
Bebeginde bu alerji olan annelerle iletişime geçmek istiyorum... Ne çözümler buldular, bu mamayi nasıl kabul ettirdiler bebeklerine, bu tanı koyulurken bebeklerine ne gibi testler yapildi, hangi yollar izlendi vs.
İlginiz icin şimdiden teşekkür ediyorum...