Merhaba güzel anneler , ben doğum yaptıktan 1 hafta sonra uyuz olduğumu öğrendim , eltimden bulaşmış ondan başka yanıma gelecek kimse yoktu vardı da işte mecbur o geldi , neyse şimdi bebeğim 2 ay 26 günlük ben kaptiktan 1 hafta sonra kaşıntı vs herşey geçti bebeğimde bişey yoktu ama 2 gundur karın ve boyun bölgesinde nokta gibi sivilceye benzer şeyler var bilmiyorum uyuz mu yada başka bişey mi , bana bilgi verin nasıl anladığınızı ve ne belirtiler vardı lütfen çok ihtiyacım var biraz rahatlamak istiyorum zaten çok gazlı ve kolik bir bebek hep ağlıyor anlamıyorum geçmiş olabilir mi , 2 yaşında oglum var yanımda uyurdu hep onda bişey çıkmadı eşimde de öyle ben kaç gündür ara ara kasiniyorum psikolojik olarak çöktüm her an uyuz gibi hissediyorum