Gulsenn Merhaba hanımlar oğlum 7 aylık ve 7 kilo boyu 65 cm. Doktor az buldu be ayrıntılı kan testi yaptı. Testte değerleri çok düşük çıktı ve Akdeniz anemisinden şüphelendi taşıyıcı olabilir dedi 😔 çok üzgünüm bilgisi olanlar bilgilerini paylaşabilir mi ?
Umutegem Gulsenn cnm bebeklerde nsl olur bilmiyorum ama bende taşıyıcıyim sadece kansızlık ve arada karın ağrısı olarak görülüyor öyle korkulacak bişey değil büyüdüğü zaman evlendiğinde dikkat etmesi gerekiyor
Umutegem Gulsenn cnm evlendiği zaman eşi dw taşıyıcı olursa çocukları hastası oluyor ondan da sürekli kan değişimi oluyor her ay yoksa çok şükür başka bi sknti yok