Serapo ya İnan aynı benim oğlum 20 gün sonra 1 yaşına giricek uçarak emekliyo resmen ve orta sehpa koltuk her yere ama her yere tırmanıp sonra inmeye çalışıyo sürekli ayakta tutunarak evi tavaf ediyo tezgaha boyu yetiyor tutunup bulaşık makinasına tırmanıyor komando 😂😂ama gel gör yürüme sıfır 😂