Merhaba kızlar ya humananın iyi geceler çayı var kullanan var mı ondan Yenidoğan dönemin de de kullanılıyormuş 100 ml suya bir kaşık atın içirin diyor ama yenidoğan bebek su Bile içmiyor o kadar çayı nasıl içsin ya bana çok mantıksız geliyor içiren var mı