Artemis16 Devamlı hareket halinde oluyorlar elleri ve ayakları soğuk terliyorsa hareket halindedir bizde 3.5 aylık olduk aynı sekildeyiz. Birde emerken çok efor sarf ettikleri için terliyorlar tabi normal bir süreç sıkıntı yapmayın. Kıyafet olarak bir tek uzun kollu zıbın giydiriyorum birde pijama yetiyor sizde çok kalın giydirmeyim derim 😌