Kızım eylül 17 de 3 aylık olucak yaklaşık 2 hafta önce rota aşısı yapıldı ondan bir hafta öncede 3 lü.aşısı. doktoruna söyledim bir sey olmaz dedi. Sağlık ocağındaki hemşire.erken dedi. Doktorumuz şimdide.menerjit için gün verdi lakin çoğu arkadaşım erken diyor. 3 aylıkken yaptıran varmı