2prensesannesi_ Nisa97 denedim onuda tutmadı 😔başka bi biberon denedim ucu farklı olan onu biraz biraz tutmaya başladı 2 gündür hadi hayırlısı 😊
2prensesannesi_ Senem1234 bizimkide böyle 3 aylıkken başladı şuan 4 ay 15 günlük hala devam ediyor bi an önce düzelir inşallah
2prensesannesi_ Mrv2l tavsiyeniz için teşekkür ederim deneyeceğim inşallah 😊 sütüm git gide azaldı maalesef emmedikleri için elektrikli pompa siparişi verdim inşallah çoğaltır