Merhaba güzel anneler bebeğim 4 aylık ikiz olduğu için sütüm yetmedi ve mama takviyesinde bulunduk. Son 2 aydır her öğününde mama içirmekte zorluk yaşıyorum resmen eziyet haline geldi artık. Aptamil ile başladık mama reddi olunca SMA verdim yine içmedi şimdi bebelac gold deniyorum maalesef yine aynı. Önereceğiniz başka mama varmı benimle aynı sorunu yaşadınız mı çok sıkıntılı bir süreç 😔