Ablalarim ben bir yil once sezeryan dogum yaptim malum hamilelikte agda yapmiyodum vucudumu jilet kullaniyodum ozellikle geniyal bolgemi hep kararma olmus acaba siz bu durumu yasadinizmi agda yapamiyorum simdi genital bolgeme korkuyorum aca sizdede boylemi jilet kullanan varmi genital bolgesine nasil gececem agdaya bilmiyom