Atakanin_annesi
@Yildizim01
göz kararı meyveleri soydum doğradım attım ama muz atmayın karartıyor sonra eklerseniz size kalmış. şeftali aşırı güzel yakışıyor benim yoktu katamadım çoğunlukla armut kattım (bu aralar aşırı kabız oluyor o yüzden) suyunu az ekledim sulanıyor çünkü. Kaynadıktan sonra varsa irmik yoksa da pirinç unu katıyorum. İrmikten güzel kıvam oluşturdu pirinç unu irmik yok diye attım daha güzel oldu. En sona da pekmez yada cici bebe atıp blendır yapıp sıcakken kavanozlara koyup sıkıca kapatıyorum ters çevirip battaniye içine Sabaha kadar bekletiyorum çok kolay yarım saatimi almadı benim kışlık soslar gibi kapağı içine çökük olacak olmazsa da sıkıntı değil ilk onu yedirin. buzdolabında bekletiyorum