Merhaba canımlar 4 buçuk aylık bi bebeğim var ve kafasının arkası baya düzleşti düz kafa yastığı aldım internetten ama bi işe yaradığını düşünmüyorum herkes niye yan yatırmadın diyor baya düzleşmiş diyor bugün sağlık ocağındaki ebe de öyle söyledi ama zaten zor bela uyutuyorum canım çıkıyor bir de yan uyuması için mücadele edemiyorum yan yatmıyor çocuğum siz yaşadınız mı böyle bir durum kafası hareketlendikçe düzelir mi böyle kalır mı :( ne yapmam gerekiyor bilgisi olan aydınlatabilir mi ..