Sosyolog-anne Merhabalar herkese. Evde klima kullanıyoruz 2 aylık bir bebişim var boğaz kuruluğu olmaması adına hangi buhar makinasını Önerirsiniz, kullanan memnun kalan var mı 🙏 😊
Eymenduygy Sosyolog-anne weewell soğuk buhar makinası kullanıyorum 10 aydır çok memnunum , ebebekten indirimden almıştım