Bugün kadın doktorunda randevum vardı ve muayeneden sonra ailemde genç yaşta kalp krizi geçiren var mı dedi migrenim olup olmadığını sordu tromboz dedi bu arada şimdi belki diceksiniz doktora sorsaydın diye Almanya da yaşıyorum ve çok fazla Almanca bilmiyorum eşimle doktor telefonda konuştu internetten baktım sonra damak tıkanıklığı ve kan pıhtılaşması diyor sizin bir fikriniz var mı acaba bu konuda