Başına gelen varsa yazabilir mi lütfen… bebegimin doğduğunda popsunda morluk vardı doktora gösterdik doğum lekesi olabilir yada daha sonra geçebilir ama yinede vücuduna bakarak olun dedi bileğin de de olmuş çok az bi morluk tahlil yapıldı temiz çıktı ama şimdi tekrar farkettim diğer poposunun üstünde de oluşmuş morluk çok korkuyorum kötü birşey var die bakalım hafta ici tekrar doktora gideceğiz ne diyecek bilmiyorumm şuan ağlayarak yazıyorum netten araştırdım çok korktum 😥😥😥