Kızlar öncelikle hepimizin bebişlerne Rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömür nasip etsin🤲🏻🤲🏻
şimdi 14gün sonra tam 3 yaşında olacak oğlum var.
Biliyorsunuz ki bazı şeylere kafayı takıp 6363737 kere onu yapalım istiyorlar mesela kitap okumak. Seçtiği bir kitap vardı Alper serisinden ve neredeyse her akşam yatmadan okurduk. Ara ara cümlelerini ezberlemiş söylerdi.
Dün akşam yine okuyalım dedi tamam dedim başladım ve bir cümlesini o soyledi. Bende sustum ve çok şaşırdığım birşey oldu
resmen kitabı ezberlemiş noktasına virgülüne kadar ifadeleri ses tonları aynı benim okuduğjm gibi şaşırmalı filan…. Hatta arkadaşımın yengesine attık sanmış ki sesli kitap çocuklar
seslendiriyor ve bir daha dinlediğinde oğuz kağan olduğunu anlamış. Gerçekten bunu yaşayan var mı açıkçası biraz da korktum bu kadar ezberleyip kelimesi kelimesine aynısını okuması. 🤷🏼♀️ Ezberinin kuvvetli olduğunu tahmin ediyordum çünkü geçen sene soylediğim bir şeyi bugün anne bana bunu demiştin diyip kelimesi kelimesine soyluyor ya da şu gün şunu yapmıştık veya dedemle oyuncakçıya gidip 25₺ ye bi gri araba almıştık ama anne çok pahalıydı vs gbii..
acaba normal mi yoksa bunu değerlendirebilirmiym.Nasıl değerlendirebilirim
Bu arada kreşe vermedim bu sene çalışmadığım için kendim ilgimenmek vakit geçirmek istedim bir sene daha. Zaten ömür boyu okula gidecek vaktmiz varken değerlendirelim dedim