Cnksncnsu Kızlar oğlum 11 aylık evde ne önlemler alabilirim kusma kesildi ama ishal var karnı da ağrıyo sanırım uykusundan uyanıp duruyor çok 😢
Eymenduygy Cnksncnsu muz, pirinç unu, patates verebilirsiniz. Probiyotik kullanın ishal uzun sürünce durmuyor maalesef. 17 gün falan sürdü bizim. Bende geçer diye bekledim 10 gün falan geçmedi. Tasectan kullandım probiyotik kullandım öyle kesildi
minikaa Cnksncnsu norovirüs salgını var sizinki de o sanırım çok geçmiş olsun 😔 özellikle çocuklarda şu sıralar çok yaygınmış ama büyüklerde de görülebiliyor. Açıkçası bebeklerde ne iyi gelir bilmiyorum ama geçenlerde ben hap falan içerek zar zor atlattım bu hastalığı ve çok sancılı geçiyor Allah acil şifalar versin tekrar çok geçmiş olsun 🤲🏻
Ahtc Cnksncnsu Bence bir acile gidin salgın var hep zaten virusse boşuna çocuk eziyet çekmesin evde yapılacak şeylerle kesilmiyor virüs tarzı vs olunca ishal ve kusma için ilaç verirler bize vermişlerdi kesti hemen çok şükür bende sizin gibi kendiliğinden geçer diye bekledim boşa 2 gün çok geçmiş olsun Allahim evlatlarımızı daha beter hastaliklardan korusun inşallah 🤲💐
Ates_mami Cnksncnsu ishalde kaybedilen sıvıyı yerine koymak için bol bol su içirin. Prebiyotik bu konuda çok iyi.muz haşlama patates. Lapa pirinç ve yogurt yedirin. Yaglı salçalı seylerden uzak durun. Birde benim çalıştığım diyetisyen oğlum ishal olduğunda hemen prebiyotik başla ve 1 litre su içerisine 1tk tuz şeker ve karbonat koy. İçebildigi kadar içir. Kaybettiği mineralleri bu şekilde yerine koymaya yardımcı olursun demişti. 1 haftadır resmen hergün doktor görerek konuşarak geçmeyen ishal aynı günde prebiyotik ve bu suyla kesildi. Hangisinin daha etkili olduğunu bilmiyorum. Çünkü bu ikisini aynı zamanda vermiştim.
Cnksncnsu minikaa amin canım çok teşekkür ederim şükür ki kötü durumda değil rabbim bütün hastalara şifa versin inşallah