Yamans26 Merhaba kızlar doğum yapalı 6 ay oldu sezeryan dikişimi biraz bastırdığımda yuvarlak gibi bi kütle var semsert bu nedir neden var geçecek mi normal mi bu durumda olan var mı yada bilgisi olan. Korkuyorum yanlış bişeylerin olmasından