gezentianne burada bıraktırma nedenlerimi açık açık anlatmadığımı görüyorsunuz, birincisi özel bir kızım var, önce meme sonra emziği bırakması gerekiyordu, ikincisi benim hap kullanmam gerekti ve hap kullandığım sürece emziremezdim, önyargılarınızdan kurtulmanızı dilerim, emzirebilen bir anneyseniz emziremeyen annelere karşı fikirlerinizi kendinize saklamanızı öneririm. Son olarak da kilo alımı gayet iyi bir kızım var, emzirirken bile aldığı kilosu ortalamanın üstündeydi.