Ael07 Merhaba kızlar kızım 8 buçuk aylık 9.600 kg ayakta sallıyorum bi buçuk aydır bu aralar ayaklarım inanılmaz agrıyor tabanları yanları ayağımın tarak bölgesi acaba sebebi ayakta sallamaktan mı sizde durumlar nasıl ?
Kahveliseker Ael07 ben yerde sallayinca afedersiniz totom batıyor oturamiyorum yere. ayaklarimin ic kısmı ağrıyor valla bir o yana bir bu yana topuklarim ezildi😥 bir de bizim oğlan uyumamak icin karnimi tekmeliyor. Ayak agrilarini geciyor valla🤦🏻♀️ kisacasi yalnız degilsin😞
Ael07 Kahveliseker anlamadım bi anda agrılar başladı çok rahatsız edici sızlama 😞 çok geçmiş olsun sana da canım