Ebrubayy sağlığında bi sıkıntı yoksa bu kadar dert etmeyin kendinize çocuğunuza da yansır bu durum.. biz on günlükken ameliyat olduk 2810 kg doğdu. 2 buçuk aylık 3600 suan da kilo alamıyor. Şiddetli reflü, aldığı ilaçlar, kolik bir bebek vs. doğdu doğalı hastaneden çıkmadı. Rabbimin verdiği dertlere hamd olsun haftaya gastoenterelojiye gideceğiz. Tahlillerimiz de birşey yok ama gelişim geriliği var dendi. Götürmek isterseniz gastoenterelojiye götürebilirsiniz organlarına bakarlar bi.