Meryem0tugcenaz ben asla emzik taraftarı değilim. Vermedim başlarda, alışmadı. Verince de geç kalmış oldum. Sonuç emzik tutmuyor ama evde 20 tane emzik var 😄 pişman mıyım evet hem de çok 😄😄 keşke verseydim, çok ama çok zor oluyor emzik olmadan, dışarda özellikle. Hep emmek istiyor mesela, uyurken de zor olabiliyor ama olsun hayırlısı.
Not düşeyim; emzikli oyunca bebek bile görsem ağlayasım geliyor hala 😂 çok özenerek kaç tane emzik aldım halbuki sonradan