merveasm Benimki 17 aylık çok güzel yiyordu takı bu aya kadar. Herşeyi burnuna kulağına sokuyor saçına sürüyor. Tabağını alıp hopp ters çeviriyor yerlere döküyor bende önünden alıyorum madem atacaksın yemek saati bitti diyorum ağlıyor tekrar istiyor yine aynı seyi tekrarlıyorum bu sefer yiyor yine dağıtıyor ama yiyor. Biz sabah uyaniyoruz. Misal bugün ne yediysek soylim. Sabah bir haşlanmış yumurta,salatalık,domates,tahin pekmez, bir parça kendim evde simit yapmıştım ondan yedi. Peynir ve yoğurt ağzına vurmuyor niye bilmiyorum bende biseylere karıştırıp vermeye çalışıyorum anlıyor ve asla yemiyor. Bazen kuru üzüm suyu veriyorum kanı düşük diye. Bazen de normal meyve suyu veriyorum valla. Uyumadan bir tam muz yiyor. 2-3 saatlik gündüz uykusu var uyandıktan sonra fırında patates ve tavuk çorbası yedi. Aradan iki saat geçti biraz kuru yemiş ve bir armut verdim yedi. Akşam da kuru fasulye pilav bir de mercimek çorbası vardı. Bunlar gaz yapıyor ama ben kimyon atıyorum kesinlikle gazi olmuyor. Uyumadan evvel kaşık mama verdim. Üç saatte bir de emmeye uyanır. Maşallah güzel yer ama kilo alımı durdu çünkü poposu yer görmüyor.