Dilek_66 Kızlar bebeğim 9 aylık hala bi mama sandalyesi almamıştım onerileriniz var mı kullanıpta memmun kaldıklarınız.Rica etsem benimle paylaşir mısınız ☺🙏
Bebegimm1 Dilek_66 A101 50tl vermistim 9 aylik bebegim gayette memnunum 🥳🥳 demem şu ki çok para vermeye gerek yok seneye kullanmam bile 😊 e bebek de 90 100tl ye var uygun yerinde gidip bakın derim 😊
Deletedmom99886 Dilek_66 Vallahi tecrübe ile sabit, yeğenim 3 yaşına kadar gayet kullandı, bende ondan aldım, joie mimzy lx, çok memnunuz 🤩
Dilek_66 Burcudiyar -Eliz Kk41 Kızlar ikea antilop model yazınca cesit cok çikyor 50 tl ye de bar 450 tl yede rica etsem link paylasir misiniz🙏
Dilek_66 Bebegimm1 ben de o kadar cok butce ayrmayi dusunmuyorum açkçası ama 3yada 4 yasına kadar kullan kalitelisini al diyenlerde oldu aklim karşti🙈
Bebegimm1 Dilek_66 o zman içi daha genis olanlardan bakmak lazim ama 3 4 yaş sandalyede rahatlikla yemek yiyebilir yegenim 2 yasinda sandalyede yemek yiyordu bende o yuzden direk uygun aldım en basit kreş yaşı geldiginde arkadaslariyla normal sandalyede oturup yemesi de rahat olur mama sandalyesine alışır o yaşlarda bilemedim şimdi 😊