Erva_prenses Kızlar merhaba kızım 3 ay 21 günlük doktor ayakları basmıyor tam kendini tutmuyor dedi moralimiz çok bozuk beyin filmi istedi yarın gidicez duanıza ihtiyacım var lütfen böyle bir durum yaşayan varmı çok üzülüyorum
Yaseminnykn Erva_prenses nasıl basıyo anlamdım bizm olanda yeni 4 aya girdi oda basmyo fazla ayaklarını yana çeviriyor öyle bişey mi
Sinyorita12 Erva_prenses bunun sebebi devit vermeme gibi deniliyor, düzenli devit ilacını verdiniz mi bebeğinize?
Aslihan1621 Erva_prenses daha çok küçük değil mi 3 aylık bebeğe ayak bastırılır mı? Ya da dik durması beklenir mi keşke bir de başka doktora götürseniz
Erva_prenses cicekbahcem tedavisi nasıl oldu yürümede bir sorun yaşadınzmı canım geç filan yürüdümü bebeğin
Erva_prenses cicekbahcem bugün nöroloji doktoruna gittik diz altı gevşek dedi ne anlama geliyor yani tam dik yapmıyor ayaklarını parmakları içe doğru benimde hiç bilgim yok
Erva_prenses cicekbahcem değilmiş diz altı gevşek diyor sonuç Pazartesi çıkıcak bilmiyorum canım inşallah temiz çıkar
Erva_prenses cicekbahcem kesin bişey söylemedi canım ama dedi inşallah fizik tedavi veya ilaçla tedavi edilebilir bir sorundur Pazartesi sonuç çıkıcak inşallah temiz çıkar 🙏🏻
Erva_prenses Aslihan1621 gittiğimiz doktor en iyi doktorlardan biriydi en iyisi olsun istedik onun haricinde önceki 2 doktorda aynı şeyi söyledi canım
F-Betul Erva_prenses Kızım 9. Ayda bile basmıyordu. 3 ay erken değil mi? Umarım sorun yoktur varsa ufak bir tedaviyle geçer inşallah moralinizi bozmayın hemen sonuçlar çıksın bakalım.
Erva_prenses F-Betul inşallah canım Allahım bütün evlatlarımızı korusun hastalıklardan zarar ziyandan 🙏🏻
cicekbahcem Erva_prenses inşallah canım benim sonucu yaz muhakkak, gelişimsel başka sıkıntı var mıydı Biz üç buçuk aylığız daha 😔
Merlinlin Erva_prenses benim oğlum 8 buçuk aylık benimki de basmıyor korkuyor resmen ayağını topluyor. Sordum doktora olabilir dedi.