Merhaba herkese. Oğlum 6 aylık. 4. ay sıçraması itibariyle gece uykularından ağlayarak özellikle canı yanıyormuş bir yeri ağrıyormuş gibi ağlayarak uyanıyoelr. Gece uykuları çok bölünüyor. Bazen emziriyorum bazen de pışpışlayarak uykusuna devam etmesini sağlıyorum. Güne 6dan önce başlamaya başladı. Bu durum ve ozellikle aglamalari artik ise de basladigim icin can sıkmya başladi cunku sebebini bulamiyorum. Bu durumu yasayan, onerisi bilgisi olan lutfen cevap yazsin.