Selma_brn ben 5. Ayda sürmeye başladım Lierac kullandım çok memnun kaldım çatlağım yok denecek kadar az oluştu oda belli bile değil, sadece sağ sol bel kısmına giden tarafa sürmedim bilmedim orasıda çatlayacak keşke bilseydim de sürseydim😒 şuan da doğum sonrası çatlakları gidermek için yine Lierac ve Rtopr mango kullanıyorum rengi açıldı tavsiye ediyorum Bi bak araştır istersen