Lina5353 Bebegim 2,5 aylik, uyurken birden havaya sicriyor ve nefesi kesiliyor. Ic cekerek nefesini getiriyor rahatliyo. Bu neden oluyor. Kötü birsey yok dimi? Ne yapmam gerekiyor.
Alinduru Lina5353 reflüsü mü var? Kızımın besin alerjisine bağlı reflüsü vardı. Kusmuğu gelir geri tutmaya çalışırdı böyle çırpınırdı. Allah korusun tehlikeli bir şey. Reflü yatağında yatırım aynı zamanda sırt üstü ve düz yatırmayın. Reflü yatağında yan yatırıyordum ben. Ama reflü ya da alerji meselesini mutlaka araştırın.
zhrayca2001 Lina5353 benimkide öyleydi nefes alamıyo gibiydi bugüne kadar hiçbi bebekte böyle bişi görmemiştim korktum videosunu çekip yolladım doktora neden böyle nefes alamıyo gibi gözlerini falan açıo kocaman korkuyodum hafif reflü var gibi getir yarın dedi baktı etti reflü çıktı bizimde tam 2 2 buçuk aylıktı çıktığında normal her bebekte var artık biçoğunda geçici dedi ve bitkisel bi şurup yazdı kullandım artık eser kalmadı reflüden
Kubrayusaberk Lina5353 benim oğlumda öleydi ama emerken falan öle olurdu kontrole götürdüm 1 yasında düzelir dedi doktor ben hep reflü yatagında yatırmıstım öle rahat etmişti tabi siz yine bi kontrol etttirin içiniz rahat etsin
Deletedmom27337 Lina5353 bnmde ilk zamanlar öyleydi yastıkla yatırdım (doktor söyledi reflü yatağı önermedi) bir müddet sonra düzeldi. Yastık kullanmıyorsanız kullanın ince bir tane
Lina5353 Alinduru reflüsü yok ama oladabilir mi acaba, kontrollerinde doktorumuz hiç birsey demedi. Bilgilendirme icin cokkkk tesekkur ederim ben araştırayım. Hatta doktorumuza. Gidelim. Cunku hic hosnut degilim. Bu durumdan sürekli gozum uzerinde. Dediginiz gibi yan yatirmaliyim. Teşekkür ederim size
Lina5353 zhrayca2001 yaaa gercekten mi hani sizde de aynisi oluyordu oylemi, ilac la geciyor yani. Ben. En kisa surede doktorumuza gidelim. Acikcasi cok endişeleniyorum bu konuda. Beni bilgilendirdiginiz ixin cok tesekkur ederim
Alinduru Lina5353 rica ederim 🙏🏻 O korkuyu çok iyi bilirim. Ama önemsemek lazım. Bize de hep bir şey yok vs dediler geçiştirdiler ama besin alerjisi çıktı mesela. Alerjiye bağlı da reflüsü vardı. Ondan oluyormuş alerji merkezinde öğrenmiştim bunu.
Lina5353 Kubrayusaberk hemen alirim yeterki iyi olsun. En. Kisa surede goturucem. Cok tesekkur ederim size.
Lina5353 Alinduru cok. Dikkat etmek lazim konunun iyiki uzerinde durmussunuz. Bende goturucem bakalim. Ne diyecek. Icim. Rahat eder bilirim hic olmazsa. Icim icimi yiyor. Bilgilendirme icin cok teşekkür ederimmm🤗
zhrayca2001 Lina5353 ne demek canım anlarım o halden benda çok korkup panik oluyodum küçükken kürdeşimide öyle boğazına şeker kaçtı mosmor görünce çocukluk travması kaldı bebeğimi öyle görünce korkup panik oluyodum ama geçti çok şükür o bitkisel şurupla mutlaka götür baksın doktor rahatlasın bebeğin inşAllah 😇
Lina5353 Alyosun_annesi7 reflu falan demediler dimi size, peki yenidoganlarda bu durum normal yani oyle mi 😔
Deletedmom27337 Lina5353 aynen et cnm ben korkuyordum artık gece nefessiz kalıcakta farketmiycem die 🙄 geçmiş olsun inş bian önce düzelir. Burnunu da hergün temizle mutlaka. Tabi doktorada bi götür belki başka bişeydir
uyus Arkadaşlar dün akşam benim oglumda kustu burnundanda geldi yarım saat agladı kendine zor geldi ama benimde ömrüm bitti kendine gelene kadar.daha once bende demistim doktora kusuyo diye reflu vardir dedi.biray reflu yataginda yatirdim ama.sonrasinda yatamadi dusuyodu bir sekilde sıyrılıp.