Erdemir 1.5 ay o şekilde gitti o kadar zor bir süreçti ki, sonra memeyi bıraktı sütüm kesildi sadece mama yiyor, şu an ki aklım olsaydı direkt emzirme danışmanı alırdım, eğer sütünüz varsa bolbol emzirmeye çalışın, duşta deneyin, emmeyen çocuk emmiyor ama umarım sizin ki emer