Bahar-4 6 aylık olduk ve tam püresi vermiyorum pütürlü bırakıyorum zaten kendisi ağzında eziyor o yüzden püre şeklinde vermiyorum. Sizin bebginiz de püre alıştığı için o şekilde gidiyor Pütürlü olunca agzından atarmış çogu yerde okudum bebekler daha sonra pütürlüye çok zoralışıyorlarmış.