kusura bakmayın rahatsız ediyorum biraz önce yazmıştım silinmiş gözüküyor ama yardımınıza ihtiyacım var tekrardan açık sorucam açıklıktan dolayı özür diliyorım şimdiden 4 gün önce vajinamda yanma kaşıntı ve batma vardı bende hanş acaba sivilcemi apsemi diye bakmak istedim vajinamın içi bembeyaz bir şekildeydi çok korktum yani aşırı bir beyazlık böyle tabaka halinde dudaklar dan tutun içine kadar baya beyaz dı sirekli suyla yıkadım pamukla pansuman yapar gibi sirkeyle temizledim 2 gğndür beyazlık gitti yarı yarıya ama iç kısmım bu idrar yaşpılan yer ve daha da içi hala bembeyaz be ağrım var böyle olan varmı varsa naptı lütfen çok korkuyorum ..