ozlemtuncay Merhaba hayırlı olsun 🥰
Bende 3 aylıkken oğlumu evde sünnet ettirdim. Kayınvalidemler,annemler,görümcemler geldi. Pasta yaptırdık. Yemek hazırladık. Tavuk,pilav,çorba,salata,nohut,yaprak sarma,içecek de ayran. Kayınvalidem de 1 tepsi baklava yapmıştı. Yemekten sonrada pasta kestik. 😊 Böyle daha iyi oldu. 👍