Umay3840 Valla biz 2 aylıkken Antalyaya gittik hem de arabayla. Arabada sürekli uyudu zaten uyanık olduğunda da pusetinden yolları izliyordu 😅 Otelde de bebek arabasındaydı daha küçük oldukları için sürekli uyku halindeler zaten, arabasında da uyudu hep. Hasta olur, huyu değişir vs. diye çok korkmuştum ama hiç bir sıkıntı çıkarmadı çok şükür 🙏🏼