İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 4 aylık 2 aydır ne emiyor ne uyuyor sürekli akşamlara kadar durmadan ağlıyor devlet hastanelerine gittim ama birşeyi yok diyip gönderdiler aç duruyor surekli çok üzülüyorum bildiğiniz özel iyi bir çocuk doktoru varmı tavsiye edebileceğiniz