gg00 yakında işe başlıyorum. manuel pompa ile sağmaya çalıştım bi gram süt çıkmadı elimle sıktığımda ise baya baya çıkıyor süt. herkes elektrikli göğüs pompası önerdi kullanıp memnun kaldığınız elektrikli göğüs pompası öneriniz var mııı ?
Truman gg00 ben çift taraflı lansinoh kullanıyorum parça sayısı çok kullanırken onu ona tak onu ona tak sinir olsamda baya başarılı çekiyor o açıdan çok memnunum .
2maviboncuk gg00 Medela kullandım gayet güzeldi şuan fiyatları çok uçmuş ama weebaby de kullanışlı denemiştim.
Svsrms Canım ben önce elimle 30-40 CC sagiyorum iyice kanallar açılıyor. Sonra elektrikli pompayla 5-10 dk sagiyorum sagarken de masaj yapıyorum üstten aşağıya. Bu yöntem çok etkili. Kısa sürede 120-140 arası rahat çıkıyor. Benim pompam dodobaby
Kubravera gg00 Ben eczaneden aldım , 350 TLydi galiba. 1 aydır kullanıyorum , bir problem çıkmadı henüz ☺️