Bende 2 hafta önce korona oldum belirtilerim başladığından beri 4 buçuk aylık bebegimi emzirmekte zorlaniyorum. Uyku sırasında kundaklayinca tutuyor onun haricinde zorla emiyor aç biliyorum mizmizlaniyor ama emmek istemiyor. Oyuncakla evde dolaşarak filan zorla emzirmeye çalışıyorum. Koronadan dolayı mi yoksa atak donemimi bilemiyorum yaşayan var mi