Balkupum2505 Cennetkokulum26 kolum agridi bi süre birde 2.dozdan sonra kalbimde bi agri olmaya basladi ara ara geliyo ama nefes alip versigimde sanki bıcak sokuyolar gibi agriyo. Daha önce hic böyle bi sikayetim olmamisti asidan diye dusunuyorum
UzayliOzge Kızlar neye göre biontech veya sinovac oldunuz acaba ? İki aşı hakkım da mevcut hangisini olmam konusunda kararsızım daha doğrusu bilmiyorum.. Fikirlerinize açığım 💃🏻
curly_mom Cennetkokulum26 2 gün önce sinovac oldum ilk doz.. Sadece kolum ağrıyor hala kaldırırken 🙄 başka bi şikayetim olmadı Daha geleneksel bir yöntem ve yan etkilerinin az olması sebebiyle sinovac tercih ettim 🥲 UzayliOzge
Yagmur46 UzayliOzge sinovac geleneksel aşı, yani cansız aşı, biontech de virüsün genleriyle yapılmış bir aşı,yani halk arasında canlı aşı. Koruyucu etki olarak daha yüksek bir aşı,ben de yan etki olmadı ama olanlarda ağır atlatanlar da var
PudingSeverAnne Balkupum2505 korona aşısı kalpte kireclenme yapıyor diye haber okumustum sizin yazınızı okuyunca aklıma geldi
Koalina Mimozacicegim Allah allah vallahi bçyle şeyleri duydukça korkuyorum 3. Dozu biontech düşünüyorum bende ama endişeliyim bi yandanda
Balkupum2505 PudingSeverAnne ewt aşı olduktn sonra okumustum bnde bi yerde. Ara ara oluyo ama geldigi zaman derin nefes alamiyorum
PudingSeverAnne Balkupum2505 bende aşı oldum kalbimin sol kapakciginda gevşeme var inşallah bişey olmaz
Balkupum2505 PudingSeverAnne insallah olmaz görümcemde biontek oldu ondada ritim bozuklugu asidan once vardi ama aşidan sonrada ilerlemis 😣 sanirim kalbe etki ediyo asilar
NefesMaviDeniz mihrosum Ah bende dün aşı oldum ve sabahı sabah ettim böyle bir vücut ağrısı olamaz parmaklarım dahil ağrıyor :( 5 saat ara ile parol alıyorum etkisi azalmaya başladığı an perişanım. Şu 2.dozuda olup kurtulsam başka bişi istemem yani bitsin şu illet artık ya
UzayliOzge Yagmur46 Yanii sadece aşı sonrası etkileri için farkı var değil mi ? İlk doz için biontech mi olsam acaba 🥺