Vitaesmorte Merhabalar Bebeğim 2 ay 21 günlük. Yaklaşık bir haftadır gündüz emmeye gelince direkt ağlamaya başlıyor. 2 3 çekiyo yine ağlıyor. Ama gece ve gündüz uykuluyken güzel emiyor. Hem emmek istiyo hem dr ağlıyor. Bazen gazı olduğunda yapardı. Şimdi gazı yokken de yapmaya başladı. Sütüm azalmıştır belki diye düşünüp dolaptaki sütlerden vermeye çalıştım ama biberonu da kabul etmiyo. Neden olabilir sizce? 2.atak dönemindeyiz ondan mı acaba? Nezle olduk geçen hafta, az bi hırıltısı kaldı ondan mı acaba🤔
Sevmmm Vitaesmorte burnu tıkalı olsa gece de emerken sorun çıkarır diye düşünüyorum muhtemelen atak haftası yüzünden meme reddi oluşmuş olabilir
Umayldz Vitaesmorte benim bebeğimde 2 aylık aynı şekilde hem emziriyorum hem mama veriyorum ikisindede ağlıyor içmiyor doktora götürdüm meme mama reddi olduğunu söyledi artık gözleri açıldığından uyanık olduğunda etrafa bakınmak istediğini emmek istemediğini söyledi malesef bu durum 3 aylıkken daha da artacakmış sürekli teklif etmemi söyledi uyutup yedirmeye çalışıyorum çocuk resmen gün içinde aç duruyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Vitaesmorte Sevmmm Aynen bende öyle düşünüyorum. Açıyorum sürekli burnunu zaten. Atak, nesle, 2.ay aşısı hepsi bir araya geldi yavrumun. Şöyle güzelce emzirmeyi özledim🥺 Meme reddi ise düzelir mi sizce?
Vitaesmorte bireylul Gerçekten mi 🥺 düzelir mi peki ne yapmam lazım? Umayldz Ay kıyamam ben ona ya🥺 daha da mı artıcakmış gerçekten mi ya🥺