Busepoyraz17 Teacher-mom Ben yaptırmıştım hemşirede yaptırabilirsin demişti zaten 2. Ay aşısında sadece 3 gün yaptırılmıyo
bsra1321 Teacher-mom evet hepatitlerden sonra yaptırılıyor doktorumuz öyle söylemişti. 2.ay aşılarından sonra 3 gün banyo yok
Esins Teacher-mom yaptırılıyor bir sıkıntı olmadığını söyledi hemşire ateş VS de olmayacağını da söylemişti ilk doğduğunda yapılan dozun 2.si
Sibelkarakayaa @Teacher-mom ben her aşıdan sonra en az iki gün banyo yaptırmıyorum, aşı olmadan bir gün önce banyosunu yaptırıyorum iki gün bekliyorum
Teacher-mom Busepoyraz17 çok huzursuzdu ya yaptırıcam bende çünkü genel öyle dedi 2 ay alışında olmuyormuş hemşire zaten söylerdi